lunes, 4 de febrero de 2013

I Concurso novos talentos de Sunny Day Records



 
Sunny Day Records ven a presentar o seu primer concurso de novos talentos con 3 grupos maqueteros, se queredes que pasen a formar parte do catálogo só tedes que facer os seguintes puntos:

  •  Votar dende http://www.sunnydayrecords.es/sello/  e ingresar a cantidade de 7 euros co botón Paypal, non esquezas dicir por quen votas e os teus datos personais, se non tes conta paypal facelo dende a súa conta en Bankia 2038 4600 68 6000190093 sen esquecer os datos. Podes votar tantas veces queiras.
  • Cando o prazo remate, o 30 de Abril, os grupos que recibisen 80 ou máis votos entrarán automáticamente con Sunny Day Records 
  • Se o teu grupo, polo que votaches, consigue os votos necesarios recibirás unha copia formato vinilo sen gastos de envio ao teu domicilio
  • Se non resulta gañador terás un cupón polo valor do que ingresaches, para mercar dentro da Sunny Day Store ou ben levarte o single da banda que escolleras.




 Os Grupos son os seguintes:

Los Remotos


 


The Buildings 


Los Picamato 


 


 A VOTAR!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.