miércoles, 21 de noviembre de 2012

Nominado o Terra de Bloggers, ¡viva!

Pois xa vedes, un blogger en galego nominado, e como me podedes axudar a min? pois engadindo en Tuiter, nos vosos tuis as etiquetas #TerradeBloggers e #EN019

Non só me axudades a min, tamén axudades o traballo das bandas, o idioma galego, a xente que me apopiou e sempre estivo pra me axudar a seguir co blog. E dende logo esta empresa, que está en galego, pasa a unha seguinte fase seguirá en galego ata o final

Acordádevos de engadir estas dúas etiquetas



Grazas.

Puej ya veis, un blogger en gallego nominado, ¿y cómo me podéis ayudar?, pues añadiendo en twitter, en vuestros tweets las etiquetas #TerradeBloggers y #EN019

No solo me ayudáis a mi, también al trabajo de las bandas, al idioma galego, a la gente que me apoyó y siempre estuvo ayudándome a seguir, y desde luego, si esta empresa, que está en gallego, pasa a una siguiente fase seguirá en gallego hasta su final.

Acordaos de añadir estas dos etiquetas en vuestros tuis



Gracias

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.