martes, 29 de mayo de 2012

ENTRADA 300: Los Imposibles- En el País de el Niño Mosca






E con esto 300 entradas, señores 300 entradas. Grazas a todos, 599 comentatios e máis de 90000 visitas. Grazas a todos por entrar.






Teño o orgullo de volver a subir este disco, creo que o disco o que máis aprecio lle podo ter da escena Pop  con ton sixtie´s deste país do neno mosca. Comparto con vós o disco polo que teño predilección. 


No 2009 dicía esto sobre o grupo:


Son unha das bandas claves do pop sixtie español.Na súa primera etapa musical gravaron este disco, "En el país del niño mosca: Poperetta", un traballo cunha visión particular, que se adentra nunha viaxe fantástica con melodía e letra casi de conto.

Un pop colorista cobra vida neste disco, dando saltos de trapecista sen caer ni unha soa vez no aburrimento.
Un universo sonoro creado en nove cancions. 






Non podo falar máis do que atopas dentro, non teño nada que engadir, a verdade que é unha delicia que tes que experimentar ti.





Los Imposibles - En el País de el Niño Mosca.
1.Listo y preparado 2.un chico serio y formal 3.todos querían hablar 4.ella es azul 5.mis amigos 6.en el jardín 7.el hombre de miel 8.el niño mosca 9.epílogo




---------------------------------------
--------------

--------------
---------------------------------------

1 comentario:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.