jueves, 3 de noviembre de 2011

Non tan novas como debesen.

Neste tempo sen ordenador, as novas se as retrasmitía era por Twitter, entón claro, a info importante só lle chegaban a 4 desgraciados que me seguen.

Entre elas.  O  novo disco dos Glosters





"Discos olvidados" publicarase a última semana de novembro e estará disponñiible en vinilo de 10" ofrece un total de seis cancions que en palabras do gran Àlex Magic Pop -encargado de firmar as notas interiores do disco- veñen a sumarse o seu multicolor abanico de perfiles sonoros ataviados de R&B, garage y popsike. 

Reserva a tu copia en: shop@cliffordrecords.com e recibirás tu disco tan pronto como chegue a nosas mans. 

¡Listo para sonar!

+ info & reservas : shop@cliffordrecords.com 




proximamente: Discos Olvidados

Los Glosters | Myspace Music Videos


Los Glosters sempre foi a banda que máis cariño lle teño, acompañoume bastante, e o seu Sha la la la (Fin de semana é clasiquérrimo a xirar)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.