miércoles, 13 de abril de 2011

VVAA - Pentecostes Vibrations. E unha oda a resurección.





Non chegou a santa semana eu eu xa renacín con máis forzas.

Moitas gracias polas vosas palabras. Moitas gracias, e tíñades razón.

---------------------------------------------

foto extraida do blog 18 rodas

Pois como entramos nunha época do ano mística que mellor que este disco.

Unha tarde calquera por Vigo, nunha tenda de discos, na cal soio ser un habitual, sí, Honky Tonk, un compañeiro de andanzas, un pucelano tivo a ben recalcar certo disco, o cal cun fio, atado por un cuño, non pode garda o que dentro del hai.



De que vai este disco?

Seica é unha recopilación de música cristiana feita nos 60-70 nese voso país. Cuns sons moi peculiares, entre a psicodelia e o garaxe, pero neste disco hai de todo.

Hai temas curiosos, e anécdotas moito máis como certo ex ministro de xustiza membro dalgún dos grupos que se inclúen neste disco.


Si, Mariano Bermejo ( Baixista) membro dos Cirros extendendo a sagrada palabra a ritmos máis pop e psicodélicos.



Quizás este sexa un dos temas que máis me guste, se me tivese que quedar con algúns dos temas deste disco, Hay Muchos como Yo de los Cirros, What Have you Seen de Los Amis,  e Te Amo, Mi Hermano de Shalom

Detras de este recopilatorio atópanse os creadores de Andergound Vibrations.  Disfrutádeo.


---------------------------------------------------
------------------------------
---------------------------------
-----------------------------------------------------

4 comentarios:

  1. Moitas gracias a ti por volver. Excelente forma de resucitar.

    ResponderEliminar
  2. Hola Àlex, es la resurrección, mañana esto hace dos años, la llama sigue encendida. Y tarde se apagará, me ha venido bien la cura, desintoxicación de ordenador, estos días con mi pareja, solo playa y descanso.

    AHora tengo ganas de recuperar el tiempo perdido.

    Un saludo enorme.

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.