domingo, 18 de julio de 2010

DE VACACIONES

4 comentarios:

  1. Xa eran horas!! A disfrutar do verán!

    ResponderEliminar
  2. Felices vacaciones, con mis mejores deseos.

    ResponderEliminar
  3. Ey te mandé unos discos en varios cd el 7 de julio y hoy me los han devuelto. menos mal que iba certificado. confirmame si estas de vacaciones o es que has cambiado de direccion y te los reenvio ¿vale?

    Patricia

    thebeatgoeson

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.