domingo, 30 de mayo de 2010

Cool Jerks - Cool Jerks



Non serei eu quen fale mal dun grupo, non serei eu, prefiro non dicir nada a unirme a  unha muchedumbre con paos e antorchas. E menos para queimar o cantante de Cool Jerks

Pero crónica, comentario, e reseña a este grupo o martirizaron chegados os finais dos 90.





Cambios de estilo, un excesivo bombardeamento, e esos críticos que por criticar ándanlle a nai polo plato de  tortilla, xente que se pola estética andaban disfrazados que se non sei qué. Un caso o deste país. Coma se tivesemos que queixarnos de todo...

Sen duda os de Torrejón paréceme unha boa banda, con un par de temas bos, pero máis alá do Soul Teller non me quedo con nada. O cambio a ritmos máis destinados a un porto Funk non é do meu prato de gusto, haberá a quen sí lle pareza bo, moi respetable.

Polo resto destacar neste disco outra vez o tema Soul Teller, paréceme moi bo, cun chorro de voz potente. E Good Old Man.


Cool Jerks - Cool Jerks

1.- Soul Teller, 2.- I Can´t Turn You Loose, 3.- Good Old Man, 4.- Your Silhouette

 -----------------------------------------------------
----------------------------------------------
 ----------------------------------------
--------------------------------------------------------

2 comentarios:

  1. Puxéronos podres? Non sabía, pensaba que todododiós flipara con eles, polo que teño visto en internec. E a min non me tiran moito, sóame a imitación, non sei, se polo menos cantasen en castelán ou algo... Por dicir, é como estes discos perralleiros que vendían antes no Alcampo por tres pesos, "Los Éxitos de Fulanito", que logo dentro non cantaba Fulanito, senón un imitador. :-S

    ResponderEliminar
  2. chegou un momento neste grupo que a xente deixou de facerlle gracia, uns din por non saber enevellecer, innovar... E comezaron a chover críticas e hostias por tódolos lados. A min o que non me gusta moito é como canta, faino a golpes sen continuidade na voz.

    É un pouco monótono que cante too igual.

    Un saudo señor Megalove.

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.