viernes, 5 de marzo de 2010

Recordando


Pois nada, simplemente recordarvos que mañá día 6, si mañá xa, en Santiago de Compostela claro.E as 23:oo oras.

Pero mañá día 6, en Santiago de Compostela as 23:00 horas que?


 



 E que vades atopar... quizais ritmos como este no aparatado Reggae... pois temas de máximo serrucho, e no soul, ai amigos... no soul deixaremos os zapatos e no R&B xa nin vos conto.

Ademáis destacar que haberá precios populares:

  1. 1 Cerveza = 1 €
  2. 1 Copa = -1 euro do seu prezo orixinal

E se claro, se queredes seguir bailando a cousa non acaba aquí, noooooooon non, o señor Luis e Manu, que agora van de dous en dous, estarán pinchando na sala Moon, antigo Pérez&Pérez, a sua pinchada irá dende o Southern Soul que tanto lle gusta a Manu pasando polo r&b ata o máis bailable rare.

E despois? despois se tedes sorte amigos... pois xa sabedes. O que si... non quededes na casa, vide a botarlle uns bailes, non sexades tímidos.

1 comentario:

  1. eso si que son precios anti crisis

    que vaya bien

    saludos
    felipe

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.