lunes, 1 de marzo de 2010

Concepción Glory Boys

 



Tiña medo de subir o disco e que me pegasen unha paliza, din os mentideiros musicais que cada vez que escoitas os CGB morre un gatiño.

Que queredes que vos diga, a min gústanme certos temas é punk, e sí nótase o Revival, pero esto é algo que che di calquera sen ter nin idea.

Nacen en Madrid no 2005, á voz e guitarra Sergio e baixista  Emilio, volvendo o musical, que tocan Punk é básico, eles incuso lles gusta bromear decindo que se parece o Sugar Oi! , o mismillo cos Vanilla Muffins, salvando as diferencias. Entre as súas influencias atópanse grupos como Cock Sparrer, The Adverts, The Buzzcocks, Cockney Rejects, The Partisans.

E pouco máis de historia che teñen  paso das obviedades e comentarios de pasados que eu descoñezo porque me sudan bastante esos temas, o disco que vos propoño é feito por eles, un recopilatorio cos seus temas para que o drisfrutemos en compañía e amor. Así que xa sabedes, é un disco que podedes atopar no seu myspace- por certo, flipar co No Feelings dos Sex Pistols, No Sientes Nada.


Concepción Glory Boys
Recopilatorio

1.-.Poder Juvenil
2.-Chico Swing
3.-Parque Calero
4.-heroes
5.-rodolfo
6.-Ayer y hoy
7.-Dios Salve a Prim
8.-Peep Show
9.-Ayudas Sociales
10.-Sforzinda
11.-At the East End
12.-No sientes nada

------------------------------------------
-----------------------
-----------------------
-------------------------------------------- 
 

3 comentarios:

  1. Hola David, habia escuchado alguna canciòn por ahì de ellos asì que muy agradecido por el aporte. Vaya tardecita que llevan mis oidos (estoy con los cascos a todo volumen), son totales. Punk de los madriles con toques revivaleros y unas letras que a mì como es lògico me llegan por que varias hablan de las calles de esta ciudad.La versiòn de No feelings, parece Rotten en castellano, muy buena. Me quedo con Rodolfo y Ayer y hoy. ¡Joven y eterna , Madrid capital! ¡Nuestra ciudad no va a cambiar!

    ResponderEliminar
  2. Me alegra de que te gusten, la verdad que los temas últimos grabados suenan mucho mejor, y la voz más depurada. Y yo también estoy en la misma posición con los cascos y escuchando los ultimos 4 temas del cd.


    Un grupo a tener en cuenta.

    ResponderEliminar
  3. A min mólanme xa de hai tempo. As versións que fan arrasan, e os temas propios son moi te-ma-zo en xeral. O rollo de pailanismo supermadrileño que levan fáiseme coñero, non quitan a cidade da boca! Aínda que ás veces as letras son algo difíciles de entender, que parece que o nacho estea mastigando un bocata de chopped mentres canta. O que quero escoitar é o seu segundo disco, recén estreado, que seica é moito máis novaoleiro ca o primeiro. A ver cando cae pola rede!

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.