domingo, 13 de diciembre de 2009

Un evento muh rico



Copio, pego e traduzo.


------------------------------------
O próximo sábado 19 de Dicembro celebraremos por tódolo alto o primeiro aniversario do MUSICAL SHOT no Café Chroma (rúa Asturias nº6) que á vez servirá como merecido homenaxe o noso amigo Dan Parry(DEP)
A tradicional festa corporativa navideña que tan bo sabor de boca nos deixou en anos anteriores volve con máis forza e ganas que nunca disposta a deleitar cos mellores trallazos musicais en formato vinilo.

Reggae a dolor,o mellor soul,sweet rocksteady e o rhythm&blues máis cañero será o  que predominará na madrugada chromática.

Champán,dos invitados os platos que serán tratados como reises,reencontros con grandes amig@s e un previo no Bar Flotante con pintas a mansalva,tapas para chuparse os dedos e musiqueo variado.

Para esta noite loca estarán poñendo uns discos:
-D. Corporation
-Raúl Corporation
-The Egypcian (A Coruña) & Xandre (Vigo) como huéspedes de honra

Os esperamos!!


The Corporation Crew

....................................................................................

2 comentarios:

  1. Hola!, me asomo para desear una dulce velada y comentar que sin duda me quedo con el champagne y el r&b...eh! sin menospreciar el resto; en esta vida siempre hay que tomar decisiones. Enjoy!

    ResponderEliminar
  2. Hola David, me estoy dando una vuelta por ahí por los blogs para desear a todo el mundo que pase una Nochebuena de lo mejor y tú no podías ser menos. Un abrazo y que te lo pases bien. Chao!

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.