martes, 1 de diciembre de 2009

Combo Dinamo. Unha herexía.



Proximanente The Mistakens, pero agora ... a súa mutación, como din eles.

Pois eso, houbo nun tempo lonxano un grupo Coruñés chamado The Mistakens que metían caña mil, eran bos músicos con un bo directo(eso din) e unha boa gravación(eso dígoo eu). E pasou o tempo

.

Algún "Planeta" quixo que se alineasen os astros musicais da banda, e unha vez finalizado o viaxe coa banda mencionada resurxir, ou polo menos os seus compoñentes  que lle picaban as ganas de revolverse musicalmente, e dicir:

-Estamos aquí.

E coa mesma furia dos Mistakens, cun son puro e eléctrico revolvese das cinzas o grupo Coruñés.  Escolleron o nome de Combo Dinamo.

¿Por qué Combo Dínamo?

No lo sé jajajaja, pero bueno, o que si sei e que van dar que falar.

Xa nos temas elexidos atópase unha das mellores versións de Turning Japanese de The Vapors que recorde, un trallón de tema dos bos, e Planetas, outro tema a destacar, por non falar de Nueva ERA, o meu preferido!!!

Combo Dínamo

1.- Nueva Era
2.-Julia
3.- Planetas
4.- Japonés


--------------------------------------------------
------------------------
----------------------
---------------------------------------------------

7 comentarios:

  1. Me los perdí este sábado en Madrid...cachis en la mar. Por cierto, ¡el enlace no funciona!

    ResponderEliminar
  2. Está actualmente desactivado, ya funcionará. Los del Megaupload no están muy finos. Aún así puedes descargarte tres temas en su web.

    Es verdad, que tocaron con Zombie Valentines, son buenos, a mi me gustan mucho bastante.

    ResponderEliminar
  3. gracias! habrá que bichearlos, no los conocía...

    ResponderEliminar
  4. Mhhh... Discrepo un poco con los Mistakens. Su maqueta no estaba mal, pero el 7' que, si no recuerdo mal, sacó Guerssen o T&T, no me convenció en absoluto.

    Eso sí, ha llovido mucho desde entonces, y estoy seguro de que habrán mejorado lo suyo.

    Salut!

    ResponderEliminar
  5. Hombre... A mi el kung Fu Rock me parece la hostia con el tema No mires atrás, me parece bastante cañero.

    ResponderEliminar
  6. Estos no los controlo, el otro dia su Lp en no me acuerdo que tienda. y yo igual que Iris me los perdi el sabado en la bety

    por cierto vas a leon?

    saludos

    felipe

    ResponderEliminar
  7. otra madrileña que se los perdió.me falta tiempo y dineroooo

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.