viernes, 4 de septiembre de 2009

Top Models - To The Maximum



Disco extraído do blog La Suerte del Perdedor ó igual que o disco de Chest. O cal lle estou agradecido.(non desistas!)



Brighton 64 fixo Bum! Matamala fixo BUM!

E claro os irmáns Gil estaban inquedos, (aproveito xa de paso a falar deste grupo... a súa volta os escenarios é máis que COJONUDA), Ricky Gil díxose que non ía ser menos que o seu irmán e claro ... culo veo guitarra toco!

E así nace esta banda, con membros dos Rebeldes, de Matamala e de Brighton 64, unha boa amalgama de músicos con ganas de desmostar potencialmente un escenario a base de caña , claro que os estilos deste disco como ben apunta o blog de la Suerte del Perdedor fai un recorrido por un son bastante peculiar.



De feito o terceiro tema baila sobre unha base bastante "elestrónica", con un guitarreo e uns ventos propios do Soul máis dos 70, a voz distorsionada e unha guitarra agochada que lle da tralla, un disco no que se recorren polas melodías pop como por outros estilos afíns, pasando polo punk e demáis...

Un grupo da discográfica Bip non pode defraudar.

Así ultimamente non actualizo moito, é o que ten estar ocupado cos exames de septembro... rezade por min!

Top Models - To The Maximun

1.-Kangaroo
2.-Bollywood Star
3.-Sugar Baby evil city
4.-Be The Light
5.-Shake It or Break it
6.-Kerouac
7.-Death of the blues
8.-Misfits
9.-No fue un sueño
10.-To the maximun
11.-Nervios Breakdown
12.-Kangaroo

-----------------------
--------------
Top models- To the maximum
-------------
-------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.