sábado, 5 de septiembre de 2009

Los Negativos - Dandies Entre Basura



Disco extraido de Baila la pulga blog

Febreiro d 2009 sae a luz o traballo, o novo e derradeiro traballo de Los Negativos.

Xa lonxe quedou aquel ano 84 onde Alfredo Calonge (voz e guitarra), Carlos Estrada (baixo), Roberto Grima (guitarra) e Valentín Morato (batería) decidiran comezar coa viaxe hacia el Norte, no seu paso deixaron atrás xente que coñecían, como podias nin sequera a agardar o que se aveciñaba con este disco. A volta os escenarios, e así están de feira en feira.

Este ano visitaron Galiza un par de veces, e todas elas perdín a oportunidade de velos. Xa dixen que dende o seu segundo traballo perderan aquel ton psicodélico que acompañaba o seu pop.



A formación orixinal volve.

Los Negativos - Dandies Entre Basura


1. P
alacio noct urna y personal
2. Dandies entre basura

3. Madre Lucia
4. Capitan Escarlata

5. Creacion Instantanea
6. Fotos Del Ayer

7. Overdrive
8. Flash!

9. Las Calles Vacias
10. Parque Portugues
11.

12. Sacerdotisa De La Carne Electrica

------------------------------
-------------
Los Negativos - Dandies Entre Basura
----------
--------------------------


1 comentario:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.