domingo, 9 de agosto de 2009

The Stupid Baboons







Sí, como o señor Villa eu adícolle unha entrada os señores Stupid Baboons.

David Lorenzo dixose, teño un ritmazo que xa lle gustaría a moitos outros, e fixo un traballo como o exposto.

E claro, teño un bo grupo e que Hostia! coletazo de garaxe beat a mansalva, e non se corta, aínda debo outro traballo de estos señores... prometo recompensalo.


The Stupid Baboons - Will I be True

*Will I be true
*La lune et la femme baboon

--------------------------------
----------
The Stupid Baboons - Will I Be True
--------
--------------------------------

2 comentarios:

  1. ¡Hola David!¿Qué tal amigo?

    Pero,¿disfrutaste ese día,no?¡¡Eso es lo importante!!
    Jajaja,fatídico viaje dice...Fijo que más que anecdótico,¿llegaste bien a Gijón?

    Pues al final,el domingo no pude ir,pero el martes sí...Y Las Filtrations...Ays...Me cautivaron,y más cuando por sorpresa comenzaron a cantar "Dancing in the street",pensé que me daba algo...Al Savoy no pudimos entrar,abarrotado,pero me gustaba el ambiente de la calle (jajaja).Y por cierto,ví pasar por delante de mis ojos a Ignatius y a Ernesto Sevilla (fue muy repentino).
    Bueno,y las exposiciones también me gustaron;el mercadillo no lo pude "catar",pero espero que el año que viene se logre dos días al menos completitos XD

    ¡¡Un saludo!!(Ya me estoy poniendo al día de los posts).

    ResponderEliminar
  2. Por cierto: http://fury.over-blog.com/
    Te recomiendo la sección de arte (pero antes agárrate al asiento).

    De nuevo,un saludo :)

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.