viernes, 7 de agosto de 2009

Soweto - Selects 2005




Soweto nacen en Barcelona no ano 1998, esta banda quizais a coñecín pola portada doutro disco onde sae unha muller, unha deusa de ébano... que xa me daba igual a música, só quería esa deusa, aiusssssss aissssss , dixome Sevilla Ska, dono dun blog altamente recomendable, que non é para tanto... lástima.



Que dicir de este grupo, que sigue en directo e se pode considerar unha das bandas máis importantes de ritmos xamaicanos. E no 2005, sacan Selects, un maxi single, o esforzo de esta banda ven recompensado por varios anos de traballo enriba e abaixo dos escenarios.

Opino que a súa música non só se plama no xamaicano xa que nótase a clara influencia do Jazz, R´&´B etc etc etc... vamos, que o seu é a música maioritariamente negra.



Non hai tracklist, estou de resaca e non quero poñelo.
--------------------------------
------------------
Soweto - Selects
------------------
---------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.