domingo, 23 de agosto de 2009

Pulsar - Un momento Pop (2001)


Recopilando canciones y sentimientos: Púlsar 2001-2005


En maio de 2001 Dani, a voz, Nacho os coros deciden unirse, unha simbiose musical, se ti tocala batería eu direi que toco a guitarra. E como chega o inverno deciden:

-Oe e se facemos temas.

Saen seis temas propios e unha versión de Los Modelos, esto pasou no mesmo ano, entre frios e ensaios. Masterizaría estos temas Juan Carlos Suárez de Los Cardíacos, a este conxunto de cancións de pop chamaríanlle Un Momento Pop. Nótase na súa producción musical o ton sixtie que outros como Los Flechazos, Los Brujos etc etc e etc intentan darlle os seus temas.

Fanse o seu oco na escea por parte de Fanzines e publicacións, contando tamén nos recopilatorios onde aparecen.



Paradoxicamente o de tocar en directo aínda non o fixeran... paréceme polo menos curioso e chega o 2003 para esta banda, dan 4 concertos. 4 CONCERTOS. ejem... anos despois intentarán sen éxito sacar novos traballos, pero sen éxito, volvo a repetir. A banda desfaese e o batería pasa a fomar parte de Cooper

A verdade que o sond esta banda recórdame moito a Cooper. Pero moitisimo.

Púlsar- Un Momento Pop

01 - La Chica Sombra
02 - Un Momento Pop
03 - Tan Lejos
04 - Tras La Magia
05 - Noche De Lluvia En Madrid
06 - Lo Que Dejamos Ir
07 - Através Del Espejo


---------------------
-------------
Púlsar- Un Momento Pop
-------------
---------------------

1 comentario:

  1. Ey! gracias por la mención.
    Ya me bajé un par de discos de aquí. Seguro que descargaré muchos más.
    Saludos

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.