sábado, 22 de agosto de 2009

Loretta Martin - Paraiso Distante (2007)




Disco sacado da páxina Sempre en Galiza.


O falar desta banda enchénseme o orgullo das bandas galegas. Coñecina fai anos nun recopilatorio de música galega e me dixen:

-Hostia! Hostia! si señor.

Acórdome naquel restaurante de Alemaña a discusión, temos unha cantidade de bandas que xa lles gustaría a outras, bandas con unha calidade musical moi envidiable e máximo expoñente do funk en galego veñen os Loretta.


E claro na Coruña nace este trio de Funk, a súa primeira maqueta que ve a luz en 2005 leva por nome ó da banda foi editado por Falcatruada, nel atopamos o maior dos temazos habidos e por haber.



Será no 2007 cando Falcatruada edite o traballo de Paraiso Distante e ademáis do disco o videoclip do tema " As cores do solpor"




Disco que lle debo o blog da musica en galiza.


Loretta Martin - Paraiso Distante (2007)

01 - As cores do solpor
02 - Experiencias
03 - De repente
04 - Paraíso distante
05 - Waikiki
06 - Modus vivendi
07 - Diva
08 - Sombras
09 - Non somos nada
10 - Agora
11 - Todo o que nos fai pensar
12 - Dende as terras do leste

--------------------------
---------------
Loretta Martin - Paraiso Distante 1
Loretta Martin - Paraiso Distante 2
---------------
-------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.