sábado, 15 de agosto de 2009

The Canaries - Flying high with the (1966)




Disco extraido deste blog Los Sonidos de mi Mente, un blog moi moi moi recomendable... no cal poderedes atopar discos que diredes MI MÁ.


The Canaries como seu nome indica son de onde son, serán os predecesores dos futuros Canarios, no seu periplo por USA este grupo gravou varias maquetas, a coña que este disco de Garaxe só sería editado nese país. Este disco sería editado por BT Poppy Records.



Canarios - Baby dont surprise me









Foi no 1966 cando estos señores decidiron facer as américas tocando seixa por universidades, colexios, parques de atraccións etc etc e etc. Sería en 1985 cando esta edición americana vise a luz no estado español, pero dentro dunha reedición polo selo Cocodrilo Records

Unha encipiente sicodelia sumado cun garaxe que sona e resona fan deste disco un discazo!

The Canaries - Flying high with the (1996)

1.-
Baby don't surprise me
2.-And I'll cry again
3.-Little snow ball
4.-Mama's crying
5.-Feeling all upset
6.-Thursday
7.-You be
8.-I lost you
9.-Don't stay in the wrong way
10.-Only my friend
11.-I feel in love with an angel
12.-So I'll tell you goodbye

----------------------------
------------------
The Canaries - Flying high with the (1996)

-----------------
---------------------------

2 comentarios:

  1. Gracias, colega.
    La verdad es que llevaba tiempo frustrada con las etiquetas y todo el rollo. Supongo que sólo necesitaba que alguien más aparte de mi cabeza me dijese que lo dejase, jaja.
    Un abrazo.

    PD: éste te lo pillo.

    ResponderEliminar
  2. ¡Hola amigo!Buenas noches.
    Después de unas cuantas prohibiciones por parte de Blogger puedo comentar.
    ¿Y eso?Ahora me quedo sin saber lo que contenía el "boceto secreto"...Cachislamar...
    ¿Cuarto de escarapela?¡Marchando!Ya me mandas al mail los radios de las mismas...XD
    Muchas gracias por la investigación fílmica,preguntaré,descuida :)

    ¡¡Un saludo asturiano!!Cuídese y siga trayendo estos buenos sonidos.

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.