jueves, 2 de julio de 2009

TCR - A LA PARRILLA




TCR ,

con este grupo inauguramos o curso 2008-09 , quen non se acorda desta festa? aparecendo eu no segundo 17...

Qué calor!!! ese día qué calor!!! NA PUTA casa desos Monguer...

lA FIESTA CHANANTE

Que borracheira no Vitrasa! que case me botan ... por dios...

-Al que vuelva a insultarme lo echo!
- Hijo de pUta!




E claro naceu o noso interese gracias a Moncho sobre este grupo, queriamos saber cousas deles , e pouco aprendín porque fai pouco... pouco viña na internet e claro buscando e buscando atopei todos os seus discos de risas... e como non.., vounos por un a un.


-------------------------------
-----------------------------------
TCR- A LA PARRILLA

-----------------------------------
----------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.