viernes, 31 de julio de 2009

The Nu Niles - Destination Now(2005)




Volvendo o rockabilly... falar de Nu Niles, no 2005 esta banda Barcelonesa irrumpe con este disco, e o seu" crujido de rodillas" que dista moito do resto dos temas do disco onde se impregnan dun estilo clásico, sen moito alarde pero sen pasar desapercibido tanto nas súas guitarras como no estilo.



Seica considérase que é das mellores bandas de rocabilly do estado español... eu creo que non... vamos, para nada, creo que ese posto teñeno O señor Lui , ou Los Faraones, e mesmo Los Despiadados.

The Nu niles-Destination Now


01 I Let Her Mess My Hair

02 Let Me Go Home

03 A Cheat & A Liar

04 I'm Gonna Live Till I Die

05 Destination Now

06 Rose In My Heart

07 I'm Dead / DOM

08 Rok Stedy Go

09 Prowl Car

10 El Crujir De Tus Rodillas

11 Long Slung Gretsch

12 Long Time Ago

13 Go Go Go

---------------------
----------
The Nu Niles - Destination Now
-----
-----------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.