martes, 14 de julio de 2009

Los Modelos - los Modelos (1983) LP



Foro un grupo dos 80, as súas melodías moi encadradas no pop sen chispa, fan deste grupo unha banda con pouco tirón, o seu son non é todo o que debería pero si todo o que pode. Recórdanme moito os Telegrama pero claro, sen o tirón mediático nin carismático dos chicos cataláns.

Gravan no 83 este LP coas cancións, destaco Las Gafas Negras, porque me parece unha das melloores cancións que teñen.


O video é algo chungo

O resto dos temas parados, e moi poperos, chega un momento que as voces poden dar algo de noxo, polo menos no meu gusto e recordar a algún grupo chungo.

Los Modelos

En primer plano

Las gafas negras
Noche de lluvia en Madrid
Tenemos que hablarlo otra vez
Está bien
El perdedor

---------------------
---------------
Los Modelos
--------------
---------------------

Por certo, os derradeiros discos xa ven a paxina de onde os sustraín.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.