lunes, 13 de julio de 2009

Lex Luthor 2009.



Tres Xeracións.

Non o pasei ben nin nada. Agardando polas fotos do sábado. Un gran findesemana. Bocatas de calamares con pouco rebozado. Moi boa música, unha xente increible, xente de León moi moi agradable da que gardo bo recordo as charlas, dios como vos rallei... perdoade.

Los Granadians en directo con bo son, pero o malo foi un concerto curto, moi agradables con nós, grandes disertacións.

Britus e os seus problemas intestinais.

Dende Tarragona a Hawai pasando polas camisas e acabando de falar en Surf.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.