domingo, 5 de julio de 2009

J. Horror - Chic-o-billy de (2005)




J. Horror
.

Guitarra dos Baby Horror decide facer pola súa conta algo, sen deixar de lado a súa banda, que busca con este disco?

-A fama non...
-Recoñecemento?

Faille falta? é un bo guitarra e decide sacar o seu propio traballo coas influencias que a el lle gustan, neste estas van dende ó rock and roll, pasando polo rockabilly ou o Psicho. O ritmo é mais parado que cos Baby Horror pero os solos de guitarra melloran moito, vese que se sinte cómodo con este traballo.



Di o autor que o que buscaba era facer algo inmediato, pois según se lle ocurría algo ía a gravalo, en parte nótase...


J. Horror - Chic-o-billy de (2005)

01-Estamos al otro lado de la muerte
02-Cementerio de la Almudena
03-Tanke rockabilly-punk
04-Misil de amor U.S.A
05-Monstruos demenciales del espacio exterior
06-Rockin de Psycho
07-Me gusta escuchar gran bola de fuego
08-Ningun amigo en el espacio inerior
09-Yo soy el calavera de la banda de la morgue
10-Wild One

-------------------------------------------
-------------------------
J. Horror - Chic-o-billy de (2005)
-------------------------
---------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.