martes, 7 de julio de 2009

The Homens - Dous



Todos os discos de The Homens están sacados do estupendo Blog Sempre en Galiza.

O segundo traballo autoeditado da banda galega. Sodes auténticos e é eso o que me gusta de vós. A autenticidade dos vosos temas, non querer ser nada nin ninguén , só tocar e pasalo ben, e gustanme as súas entrevistas, as súas respostas.



Si, estou namorado deles , e non... non somos amigos nin nada. Pero merecen un recoñecemento amplio.

The Homens - Dous

01- Sandra Dee
02 - Non podo máis
03 - You're so cool
04 - Uh, uh, uhhh!
05 - Ungría

----------------------------
--------------
The Homens- Dous
--------------
-----------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.