martes, 7 de julio de 2009

Ecuación Básica.














Creo que é fácil de entender.

Se me preguntas por qué non pos a Love Of Lesbian no Blog eu direi:

- Non me gustan.

Pero estou farto de grupos que sonan a Rickenbacker e que os encasillen nalgo que non son. Como titular os Kaiser Chiefs como os novos Who como fixo certo diario, como considerar os Franz Ferdinand a nova xeración MOD. En fin, preferiría non ter que falar de eso, porque pode chegar a abochornar.

Non me gustan Los Planetas
Non me Gustan Astrud
Non me gustan La HabitaciónRoja
Non me gustan Vetusta Morla
Non me gustan Lori Meyers
Non me gustan os Sunday drivers
Non me gustan Manos de Topo
Non me gustan Los Fresones Rebeldes
Non me gustan Nosotrash
Non me gustan Russian red
Non me gustan Maga
Non me gustan Deluxe
Non me gusta Xoel por separado.

Non me gusta moito máis artistas máis alá de un estilo. Pero de estos non vou por nada. Nin creo que volva a falar deles.

Pero respeto a quen si.

1 comentario:

  1. Me ha hecho gracia este post,y mira que excepto Los Planetas y Astrud,que no me gustan nada (su canción de "Todo nos parece una mierda"...¬¬ Qué decir...),los demás en mayor o menor grado me gustan,aunque Manos de Topo no los conozco;pero sí que hay cierta confusión...Me pasa hasta a mí en ciertas ocasiones XD Pero bueno,yo soy un pequeño gran desastre para ciertas cosas...Así que opto por no catalogar,acabo antes.

    ¡¡Un saludo!!

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.