viernes, 31 de julio de 2009

Doctor Explosión - Chupa Aquí



Estos señores volven á carga máis bestias que nunca, un bo disco é este dos Doctor, pero sen duda a presentación deste disco é o máis brutal da banda asturiana, MI MÁ. Que barbaridá! bueno realmente sempre foron así.

Unha das crónicas que me dixeron foi de velos aquí, en Ourense, e acabaren eles núos no escenario. Sempre molou tocar en coiros.



Doctor Explosión - Chupa aquí

01 All Mine

02 I Want You

03 Ain't Coming Home

04 She Don't Care About Time

05 Honey Money

06 Worries

07 Come On Shake!

08 Sorry

09 She Broke My Heart

10 Fishing

11 ChesterfieldChildish Club

12 Summer Sun


-------------------------

------

Doctor Explosión - Chupa Aquí

------

----------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.