martes, 14 de julio de 2009

Cooper- Fonorama




Pois outro disco de Cooper, espero que non me quede ningún... vaia coñazo atopalos todos.


Cooper - Fonorama

01. Un nudo en la garganta
02. Tecnicolor
03. Cuando duerme junto a mi
04. Buzo
05. Imposible
06. Vértigo
07. Avenida de cristal
08. Rascacielos
09. Diciembre
10. En el parque
11. Es tarde



Este disco é dos que menos me gustan do señor Alex.

----------------------------------
----------------
Cooper- Fonorama
----------------
--------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.