jueves, 2 de julio de 2009

Cooper - Aeropuerto




Agora que xa pasou o fenómeno fan con TCR , agora actualizo co ultimo cd de Cooper, este gustame un pouco máis que o resto, e gustoume velo en directo en Ourense, a verdade que sona moi ben peeeeero tío...



Cooper! aprende uns chistes ou algo para as entre cancións... que vaia silencios mentras afinas... buen coñazo esperando dun tema a outro... e se din

-Otraaaa otraaaa!

Fai un minimo de caso... que paguei un pastizal por verte !!! e non pago esos cartos por moitos outros e si por ti!

Cooper - Aeropuerto

1.Hyde park
2.Canción de viernes
3.El círculo polar
4.El sur
5.Ruido
6.En el sofá
7.Lisboa
8.Steph
9.Mi diario
10.Un día de furia
11.El sueño
12.Rainman
13.Ola de calor
14.La edad de la inocencia
[videoclips]
15.Un día de furia
16.Canción de viernes
17.El círculo polar



-------------------------------
------------------
Cooper - Aeropuerto
------------------
-------------------------------


1 comentario:

  1. ¡Hola amigo bloggero!¿Qué tal va todo?
    Mucho has actualizado de repente...Tu blog vuelve a asimilarlo lentamente XD
    La canción que has puesto de "Hyde Park",buah,me encanta...Son como esas canciones de los Flechazos que llegan hasta el alma...

    ¡¡Un saludo!!

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.