viernes, 3 de julio de 2009

Brighton 64 - Haz El Amor (1985)



Din as malas linguas, que nestos anos a sombra da disolución voaba sobre Brighton 64, pero tamén din que foi neste cando cando sacan un dos seus discos con maior influencia dos sonidos da Illa e aínda porriba o disco con máis personalidade da banda.



A verdade que o seu tema de "Haz el Amor" ten un regusto moi similar ó sonido do baixo rickenbacker de certa canción dos Jam , pero eu non digo nada, xa se sabe que o movemento estivo altamente cargado de versións e versións de grupos ingleses na súa maioría.

Brighton 64 - Haz el amor

1. Haz el amor
2. Secreto hacer
3. Fotos del ayer
4. La proxima vez
5. Siga a ese coche
6. Explosion juvenil nº17
7. Conflicto con tu ayer
8. Hablando solo



--------------------------------
-----------------
Brighton 64 - Haz el amor
-----------------
---------------------------------

2 comentarios:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.