domingo, 5 de julio de 2009

Brighton 64- El Problema es la Edad (1987)




En 1986 Brighton aproveitando o lema do anterior disco saca o mercado este Maxi - Single. Pódese dicir que este disco si que estaría máis encadrado nos 80, polo seu son, as súas letras e seica o maduro do trascurso do grupo.



Este disco convirtese anteriormente no artífice de varios singles, esta banda abusou quizás da repetición dos temas sacados por separado e reunidos en traballos, existen como 3 versións de la Casa de La Bomba, e ningunha se pode semellar a que todo o mundo coñece, ai unha que por virtuosismo dos teclados que me gusta especialmente, pero sigo quedándome coa orixinal.

Destacar neste disco Club Negro, e La Ley del Mínimo Esfuerzo todo un bo himno a vagancia.




Non me gusta como evolucionou anos despois esta banda, xa sexa con Brigatones, Matamala ou Chest...mil e unha fórmulas para volver o mercado por parte dos señores Gil.


Brighton 64 - El Problema es la Edad

1. Palabras con sabor
2. Me dejo querer
3. La ley del minimo esfuerzo
4. El mejor cocktail
5. Igual nos da igual
6. La casa de la bomba
7. Calle 46
8. Ponte en marcha para mi
9. Solo tus besos


-----------------------------------
-------------------
Brighton 64- El Problema es la Edad

------------------
---------------------------------

1 comentario:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.