jueves, 2 de julio de 2009

Baby Horror - Ritual (2008)



Non todo ían ser bandas Mod, ou de Pop, ou de Reggae, ou de Rockabilly, o Psicho existe no panorama musical español só que dunha forma bastante efímera e moi agochado baixo outros estilos moi ligados a este.

O mellor disco deste trio sen dúbida, aquí o seu son está completamente depurado, a guitarra sona brutal, e o contrabaixo fai o seu Raqueteo característico, unha banda de auténtico Psicho, pero con claras influencias do Punk rock, e nalguns temas nótase a velocidade rockabilera que manda.



Neste disco destaco esta canción, a do video, xa que me gusta en especial a súa velocidade, a letra e a cantante. SOBRE TODO A CANTANTE

Baby Horror- Ritual

01.Planeta prohibido
02.La tierra temblo
03.Mi hijo es un vampiro
04.Luna llena
05.Quiero mas
06.Almas perdidas
07.Reencarnacion
08.Mi sueño
09.Quiero estar muerta
10.Tu oportunidad
11.Las vampiras de la noche amamos el rock'n'roll


-----------------------------------
-----------------------
Baby horror- ritual
-----------------------
-----------------------------------
PASS :
psylence

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.