martes, 14 de julio de 2009

Alcohol Jazz - Persecución Imparable (2001)




O derradeiro traballo desta banda madrileña comezan cun traballo intrumental diferenciado do resto, se comezaron con fins jazzisticos neste xa olvidarse, evolucionou tanto o seu sentido do Funk, que este disco poderíase dicir que é un auténtico homenaxe as cabeceiras de series como tarsky y Hutch o S.W.A.T. pero sería repetir o que di todo o mundo.

Realmente este traballo é o que menos me gusta da súa carreira, xa que se esquecen do que foron , máis que esquecerse renóvanse completamente, e convírtense nunha das mellores bandas de Funk do estado.


Alcohol Jazz - Persecución Imparable

1. Persecución implacable
2. Cogollo fly Hawai
3. Recuerda
4. No entres el baño (con los cordones desatados)
5. L.F.S.
6. No llores
7. La divina providencia
8. Radio Kathmandú
9. Sígueme si puedes
10. On the radio
11. Todos somos alcohol jazz
12. No llores (Carlos Jean remix)

-----------------------------------
-------------------
Alcohol Jazz- Persecución Imparable
-------------------
----------------------------------
LCHLJZZ

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.