lunes, 15 de junio de 2009

Wau y los Arrrghs!!!- Cantan en Español




E agora un salto no tempo!

Paso dos 80 dun plumazo fulminante para volver ous Dousmiles.

Se algo aprendín do anterior traballo de Wau é que "no se dice adiós, se dice: ¡¡¡A tu puta madre!!!"



Neste traballo, anterior o que xa publiquei , destaco a versión dos Saicos (Demolición) ou a versión dos Fuzztones do "Irmán, qué tío"jajajajaja (Felizmente traducida por un amigo).

Esta banda gústame, a voz de Juanito Wau podía ser máis branca, pero non! Unha voz rasgada e que cando levas 4 canción seguidas non podes para de pensar en : -Dios... Juanito despois dun concerto poderá fala?.


Wau y los Arrrghs!!! - Cantan en Español
1-momia twist
2-rey de tablistas
3-demolición

4-lo que quiero

5-te puedes quemar
6-girl coge mi cosa
7-no lo se

8-niña
9-hey monstruo hey

10-yo quiero volver
11-çe'ne pas la imporance

12-te voy a odiar
13-nunca la quise


-----------

--------------------
Wau y los Arrrghs!!!- Cantan en Español -------------------- ---------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.