martes, 16 de junio de 2009

Tempo. O dono do Blog Fala.

O dono do Blog recorda que xa rematou o ano académico... meu deus, outro ano académico tirado e agora ven o verán, tempo de aparcala Parka no armario, sacar as camisas de manga curta e sós aír as 8 da tarde da casa para ir tomas ... unhas... unhas cocacolas(prométocho mamá, só tomo cocacolas.)




A medio camiño de comerlle os morros a Iago.(Jjajajaja non podo parar de rirme con esta foto de fin de ano.) Dende logo de cando tiña 3 anos a agora so me creceron as patillas.

. Non sei como me pasou o tempo tan rápido, pero xa jodín un ano de curso. Outro ano de curso que jodo. E agora a recoller os frutos da miña desgracia.

Os meus anos só teñen 4 meses, o resto do tempo e tocalos co***óns.

Neste ano aprendín moito de música, a atopar a miña canción preferida:

The Exciters - Movin too Slow.



Tamén atopei artistas de Pop-Art, algúns que coñecía a súa obra pero non ó artista. De feito o seu traballo decora o Blog.

Marcos Torres



Polo resto, aínda me queda moitisimo por aprender.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.