jueves, 18 de junio de 2009

Rock´n ´Bordes- Muerte o Gloria.(1990)



Perdoade que non puxen nada na descripción do grupo!

Nacen en Valencia a finais dos 80 das mans de Rockin Pauly á voz e guitarra, Be-Bop Nando ó contrabaixo e Paco Beat Borde á percusión. Os seus traballos foron editados pola xa extinta discográfica "La Fábrica Magnética".

Destacar desta banda dous puntos.

  1. A súa estética Ted
  2. O seu ritmo British Rockabilly
Estos dous factores fan que se diferencien do resto das bandas españolas. Pero como sempre un sentimento de repulsa fixo que esta banda fose tomada como broma, e non sendo apadrinada polos Teddy Boys Españois que preferían os sons foráneos. Será fóra do estado cando estes triunfen chegando a ir de xira con grupos alemanes.


Rock´n ´Bordes- Muerte o Gloria.(1990)

01.-Esa Cara De Angelito
02.-Por Que
03.-Rockabillidad
04.-Dios De Mi Se Olvido
05.-La Colegiala
06.-Por Que (A Mi)
07.-Solo Me Quiero Emborrachar
08.-Beberas, Beberas
09.-Muerte O Gloria
10.-Nenita
11.-Recuerdos
12.-A Lo Mejor
13.-Claxon Boogie
14.-Sabes Que Yo Lo Se
15.-Mistery Train
16.-My Little Sister Gotta A Motorbike
17.-Boom Boom
18.-Rock A Boogie Boogie Rock
19.-Teddy Girl
20.-Voy Buscando Una Mujer
21.-Flying Sawsers Rock And Roll

-------------------------------
----------------
Rock´n ´Bordes- Muerte o Gloria.(1990)
----------------
-------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.