jueves, 18 de junio de 2009

Rock´n´ Bordes - A Mal Tiempo Buena Cara


Superandose cada vez máis a producción de rockabilly no estado español evoluciona e evoluciona.

- Por que me gusta o rockabilly?

Fácil, o contrabaixo é o intrumento por excelencia. De aí ó virtuosismo dos guitarristas, que sinto decir que se un solo non é potente o riff vai ser pocho. É intrínseco ó ritmo ter un bo guitarra.

Rock´n´´ Bordes é unha banda Valenciana de Rockabilly, das mellores que coñezo, bueno depende... porque Brioles, los Inoportunos ou Los Tiburones son e serán os mellores no panorama Rock.

Moi divertidos os riffs desta banda-





Esta banda dos 90´s é un claro exemplo da producción músical da década, onde tamén se destaccan artistas como Montana o cal xa porei algun traballo.

Rock´n´ Bordes - A Mal Tiempo Buena Cara

1.- Mi Reina no llores
2.- Sin ti
3.- Pretendo
4.- Traición Fatal
5.- No quiero besar
6.- La soledad
7.- Desconfiando
8.- Me quieres matar
9.- Hey Princesa
10.- Muevete nena
11.- Extraños en la caverna
12.- Es la vida

--------------------------------
-------------------
Rock´n´ Bordes - A Mal Tiempo Buena Cara
-----------------
-----------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.