lunes, 29 de junio de 2009

Peter Colours - Tangerine Shot(2003)



Sen mirar de quen é a portada, supoño que será de Marcos Torres, ten o seu selo sen dúbida, ademáis de que xa lle fixo algún encargo.



Peter colours é unha banda de Power Pop, ademáis das bandas así máis influentes dos grupos actuais.





Non sei moi ben que contar deles, xa que non son unha super banda de la hostia neno, pero son bos, e gustanme os seus riffs e como sonan, non me gusta tanto a voz nalgúns temas pero polo resto... mola


Peter coulours - Tangerine SHot

01 - Mr Sponger
02 - Runaway
03 - She has waken up
04 - Nothing is real
05 - Kingdom of blunder
06 - The dream
07 - Christmas in my nose
08 - Lazy morning
09 - Words of blue
10 - High sounds
11 - About you
12 - Someday
13 - Painting my life
14 - You say youre free

-----------------------------------------
---------------------
Peter Colours - Tangerine Shot(2003)
----------------------
-----------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.