sábado, 13 de junio de 2009

Novo cd de Los Glosters.



O grupo de Tarragona Los Glosters, unos clásicos do sonido pop, beat, ye-yé & sixties , acaban de publicar o seu novo disco con el título de “Canciones”, o cal está composto entre versión e temas propios. E salientala forza coa que volve esta banda. Cun sonido potente e arrollador.


Destacar tamén temas como "Quién","Tiempo" ou "Stop" cercanas o seu sonido habitual, entre as versións destacar o tema "Canciones"


O disco só está dispoñible en PPD (Pay Per Download)a traves da tenda virtual da súa discográfica Flor y Nata.


Canción de: Por la Carretera ( co secundario dálle a "Guardar como") é o único que podo ofrecer polo momento. Tamén convido a entrar no seu myspace.

Los Glosters myspace.


E algo do seu myspace algo cool.

Concerto de The Glosters en Galiza:

17 de Xullo - Santiago de Compostela - en Pérez&Pérez

18 de Xullo - Vilagarcía na 3º edición da Scooterada.

- Bo findesemana.


Pódese Mercar aquí.



Un saúdo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.