miércoles, 10 de junio de 2009

Mermelada - Coge el Tren



Coge el Tren! de las 3 y diez! Coge el tren !!!


Mermalada é un grupo que nace en Madrid en 1977 formado por Javier Teixidor (guitarra), Daniel Montemayor (baixo), Antonio Yenes (batería) e Javier Encinas ‘el Moro’ ó saxo tenor.

Comezan a súa andadura cos ritmos clásicos do rock´n´roll pero será no r
ythm´n´blues onde atoparan o seu tirón musical.



Todo comeza en Madrid , nun concerto onde comparten escea con Kaka de Luxe, primeiramente chamaránse "Mermelada de Lentejas". A Teixidor este nome non lle convence moito e acabase reducindo a Mermelada e editando en 1978 o eu primer LP ,
Coge el Tren.

Sacarían moito máis tarde os seguintes traballos xa cunha clara contaminación do Pop dos 80, pero que seguirá sendo fiel o estilo nos trece temas que editan no ano 198o.


Mermelada - Coge El tren

01.- Coge El Tren
02.- Encrucijada
03.- Publicidad
04.- Dime Cual Es Tu Comisión
05.- Las 6 De La Mañana
06.- Espero Que Puedas Ser Feliz (I Wish You Would)
07.- Sintonía
08.- Boogie Del Pantano
09.- Bebiendo Y Bailando
10.- Es Mejor Así
11.- Dame La Botella
12.- O.M.

13.- Cantando Blues
14.- Marta

--------------------------------
--------------------------------------
Mermelada- Coge el Tren
---------------------------
--------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.