jueves, 18 de junio de 2009

Malarians - Hostal Caribe(1998)



Malarians é unha banda madrileña que nace en 1986 e se disolven no 2000. Das súas andanzas naceron bandas como The Peeping Toms.

En 1991 Gravan Guaqui Taneke, nos Q Studios en Leicester UK, baixo las órdenes de Rob Nugent como técnico y e o señor Aitken como productor. Onde pon a voz en temas como «Nobody talks to you» e «Black pussy ska».



No 93 a esta banda deulle un aire e refúndase con novos membros cambiando a plantilla... (paso de poñer os nomes dos que entran e saen e dos grupos que saen e entran...).


No 96 Gravan "Mind The Step", onde Aitken volve a metelo fuciño en «Ben Gunn» (voz), «Perdes el tren» (voz) e «Don't leave la Habana» tocando as Maracas, si, as maracas. E chegamos o 1998, onde grava Hostel Caribe.

The Malarians - Hostal Caribe

  1. hatari
  2. disparalo
  3. touring under 'hobb'
  4. pharisee
  5. colour songs
  6. slovenja
  7. you cheap
  8. rude boy crew
  9. el cafetal
  10. up and down the coalmine
  11. back in town
  12. talkin' dirty
  13. everytime
  14. el cafetal dub
----------------------------------------
---------------------
The Malarians - Hostal Caribe
-------------------
---------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.