domingo, 7 de junio de 2009

Los Potros - Far Away from the black light (1993)




Los Potros, recomendados loxicamente, chegar a coñecer a esta banda ten que ser complicado , xa que duraron pouco e gravaron menos. Esta banda foi o predecesor de bandas como Sunbeat



Ou Smart Dress




Grupo dos 90 continuadores do Revival dos 80.


Los Potros - Far Away from the black light (1993)


01-ON MY WAY
02-THE RIGHT TO BE HAPPY
03-AS TEARS GO BY
04-DIRECTO VIL BLUES VILLARREAL
05-WHERE ARE YOU

Este traballo realmente ten 3 temas extra engadidos por un bo melómano, engade 2 que aparecían en diversos tributos (AS TEARS GO BY-ROLLING STONES) E recopilatorios (WHERE ARE YOU), e a outra é unha versión dos Hollies no directo da sala VIL BLUES ATTRACTION

------------------------

-------------------

Los Potros - Far Away from the black light (1993)

-----------------
------------------------

1 comentario:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.