martes, 16 de junio de 2009

Los Potros - Black Light (1990)




Este disco dos Potros a que sona?

Sona Power Pop? podería dicirse que sí, tamén o claro expoñente do rock&roll. Unha banda que xa comentei e influenciada claramente por Beatles, Buzzcocks, Remains, Everly Brothers, Nervers, Who o Byrds.

Coñecín esta banda recomendada, e busquei e busquei e a primeira vez que escoitei algo teño que agradecerllo o foro de Hipocondrias, xa que nun desdos recopilatorios tan ricos que fan estaba a canción de Little Girl


Los Potros -Black Light (1990)

01. Inside my brain
02. To keep you satisfied
03. Close your eyes
04. Walkin' with my girl
05. Shades of myself
06. Whitout you
07. No, not again
08. Black Clouds
09. Letters are written
10. Waters always run with mud
11. Love is dead
12. The she you lose



------------------------------
---------------
Los Potros - Black Light
---------------
-------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.