sábado, 27 de junio de 2009

Los Negativos - Puzzle (1996)



Non vou a comentar nada deste traballo, só o insípido e lento que me parece.

Pero é o que me parece amin en comparación cos traballos anteriores, e o seguinte tampoco é que sexa para botar coñetes, pero bueno.

Perden a maxia do eléctrico para darlle paso a cancións máis lentas, máis acústicas, pero o que gaña é as letras.

Gústame moito deste traballo a canción de "Historias que solías contar".


Los Negativos - Puzzle (1996)

01 ESENCIA DE TREMENTINA
02 PARQUE PORTUGUES
03 LOS CHICOS DE LA CALLE DEL HUMO
04 LA TRASTIENDA DEL FIADOR
05 PASEO DEL EDEN
06 ELLA ES COMO YO
07 MENOS QUE NADA
08 HISTORIAS QUE SOLIAS CONTAR
09 EL COLOR DE MIS PESADILLAS
10 PUZZLE
11 ZEBRA



---------------------------------------
------------------
Los Negativos - Puzzle (1996)
------------------
----------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.