miércoles, 17 de junio de 2009

Los Negativos - 18º Sábado Amarillo(1987)




Segundo Lp desta banda.

Non sei que pasou con esta banda, creo que con Piknik chegaron o seu culmen, e traballo tras traballo fóronse desinflando. As letras siguen sendo iguais de boas, pero o son, perden esa identidade do seu primer traballo por cancións máis lentas . Xa non falo do Traballo de "Dandies entre basura" e a versión que fan de Brighton 64.

Prefiro non falar dela xa que rompe completamente o ritmo do disco. Eso si, outra vez Moscas y Arañas, tremendo temazo.



Gustame esta canción moitisimo

Eso sí esta é a miña opinión acerca do disco

Deste traballo gústame moito o tema Bagdag pola sala eróstica de Barcelona.

Los Negativos - 18º Sábado Amarillo

01 - 1,2,3 Luz roja
02 - Bagdag
03 - 18º Sábado amarillo
04 - Quien ocupó mi lugar
05 - Sueños
06 - Estación de Francia
07 - Recuerdos desde el Gran Hotel
08 - 140km hora
09 - Chico cínico
10 - Mi muerte también será para siempre
11 - Caballeros y villanos

---------------------------
----------------
Los Negativos- 18º sabado amarillo
--------------
-----------------------

2 comentarios:

  1. "fotos del ayer" no es una version de los brighton. El tema es de los ngativos, lo que los brighton la grabaron primero...

    buen blog, por cierto. saludos desde BCN

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.