lunes, 29 de junio de 2009

Los Flechazos - Viviendo en la Era Pop!(1988)





Discutir sobre este grupo é bastante estéril a verdade.

Damos polo Hammond a categoría de banda Mod os Flechazos. Y el premio a la banda mod es para...

O único útil que ten esta banda é que coñeces moitisimas cousas que aparecen nas súas cancións, dende artistas , barrios etc etc etc ..

¡No puedo pensar en lo peoooor!


O disco no seu momentoe sta composto polos seguyintes temas

CARA A

  1. Qué alguien me ayude - (02:11)
  2. La ciudad del motor - (03:01)
  3. El retrato - (03:17)
  4. Los golpes de mi corazón - (02:35)
  5. Chelsea boots - (01:50)
  6. En esta ciudad - (03:01)
CARA B

  1. Viviendo en la era pop - (02:14)
  2. Surf de la botella - (02:10)
  3. No sabes bailar - (02:03)
  4. Callejear - (02:29)
  5. El bar de la estación - (02:16)
  6. Dame tu amor - (02:5

----------------------------
--------------
Los Flechazos - Viviendo en la Era Pop!
--------------
------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.