miércoles, 10 de junio de 2009

Los Flechazos- Pussycat




Grupo de León, don 80, non me atrevo a dicir que esta banda sexa Mod, teño as miñas reticencias, clara influencia do movemento Mod, estéticamente tamén , pero o son desta banda se non fose polo Hammond de Elena Iglesias sería calquer outra etiqueta.




O que teño claro é que los Flechazos foron unha banda de referencia no estado, contánse as súas versións a centos, tamén as suas gravacións incluso temas inéditos desta banda hai mil. Alejandro Díaz(Cooper) sería o encargado de darlle a voz e as letras a esta banda.

Agora en solitario non o peta tanto.

Los Flechazos - Pussycat, último disco desta banda gravado en 1996 en directo.

1. Si tú te vas
2. Pretty sight full of sorrow
3. Try it
4. Nunca más
5. Dream in my mind
6. Big bird
7. Go-go girl
8. Pussycat
9. River deep, mountain high
10. You drove me crazy
11. Nobody but me
12. Made my bed, gonna lie in it


--------------------------
.----------------
Los Flechazos - Pussycat
----------------
-----------------------------

1 comentario:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.