miércoles, 17 de junio de 2009

Los Faraones - 100%




Voy a Tener! Rock & Roll en la ciudad!

Esta banda nace nos 80, en Madrid, os seus comezos coma todos non son sinxelos. Foronse facendo sitio gañando concursos de música e debutando na sala "Rock Ola" .



En 1995 gravan o seu traballo " Rock & Roll en la ciudad" representando o rockabilly máis enérxico e bailable do estado.
Pois é unha lástima que o traballo que poño non ten o tema de "Rock&roll en la ciudad" paréceme boisimo e sobretodo cando o volveron a gravar máis rápido.

Los Faraones - 100%

1. Eres un volcán
2. Solitario estoy
3. Me gustas mas que mi cadillac
4. My way
5. Nunca jamás
6. So long baby goodbye
7. Baila conmigo
8. Acorralado
9. Crazy baby
10.Loco por tí

11.No hay nada como el Rockn´Roll

--------------------------------------
--------------------
Los Faraones - 100%
--------------
-------------------
----------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.