domingo, 14 de junio de 2009

Los Escandalos - los Escandalos 1984




Nova Ola.

Los Escándalos deixaron plasmado no su único traballo discográfico, un maxi-single que viron editado polo selo independiente Twins en 1984 tras ter quedado finalistas aquel ano na séptima edición do Concurso de Rock Villa de Madrid, o seu traballo.

O pop psicodélico de ‘Cuerpos junto al mar’ ou as magníficas mostras de contundencia ó máis puro estilo The Jam: ‘Dónde se fue la diversión’, ‘¿Qué puede suceder?’ y ‘Todo o nada’ (és
te último, un tema de riffs executados os modos del ‘Taxman’ beatle e ‘Start’ de Weller) demóstrase tanto na interpretación dos seus temas, no son e máis sumado no feito de que están completamente influenciados pola estética dos Jam. Entre outros grupos as súas principais inspiracións foron The Chords, Vapors ou Secret Affair. Tanto era a influencia que chegaron a versionar Going underground dos Jam con nome en castelán de Me Voy a Marginar.





Por aq
uel entonces Escándalos era: Emilio Vera (guitarra e voz), Juan Carlos Bonilla (guitarra e voz), Paco Ortega (batería) e Alfonso Sánchez (baixo), aunque a alineación da la banda nunca foi de todo estable. De feito despois de gravar o seu primer traballo empezaron as complicacións na banda chegando a quedar do cuateto inicial o bateria, descontentos co público Mod da época que era cada vez máis exisentes coas bandas.


Los Escándalos - Los Escándalos

01 Cuerpos junto al mar
02 Donde se fue la diversion
03 Que puede suceder
04 Todo o nada

----------------------
-----------
Los Escándalos - Los Escándalos
----------
------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.