lunes, 29 de junio de 2009

Los Coronas- El Baile Final(2009)




O derradeiro disco desta banda,¿o porque? sinxelo, Óscar Ybarra abandona Los Coronas para seguir co proxecto de Marlango, a ver... non é reprochable... eu tamén abandonaría o barco por Leonor, pero non é o caso.


Go Kato Go é a miña canción preferida destos señores.

Neste disco atopamos unhas versións ben curiosas, Libertwango” de Astor Piazolla e "Ghost riders in the sky” de Stan Jones.



Dádelle a oportunidade que merece a música instrumental.

1.-Libertwango
2.-Big wave riders
3.-Sangre en la arena
4.-Soul surfer
5.-Los rumbaleros
6.-Aguascalientes
7.-El baile final
8.-Rancho Leone
9.-Jinetes radioactivos
10.-Alamerde
11.-El descastao
12.-Calle tesoro

-----------------------------
----------------
Los Coronas - El Baile Final
---------------
-----------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.