sábado, 13 de junio de 2009

Los Cautivos- Grabaciones completas (1987-1989)




Los Cautivos , fórmase esta en Asturies, banda a principios de 1987 das cinzas do grupo coa etiqueta Mod de Los Cómplices. O seu era puro rythmn'n'blues; estaban influenciados ata a médula por formacions dos 60 como The Animals, Yardbyrds, Spencer Davies Group o The Kinks, entre outros.

Molestos coa etiqueta Mod, renegaron mil e unha veces dela. E rechazando ésta, tamén polo pasado do seu solista teñen esta.

Liderada por Pedro Carreño (voz, guitarra rickenbacker e compositor principal) a formación completabase con Miguel Ángel Cayarga "You" a batería e Rolando Llaneza o baixo. O principio contaban con un guitarra pero este decidiu marchar e formar parte do grupo "Los Murciélagos".

E 1988 gravaran a súa primeira maqueta ... e din por aí que se convertirán na cabeza dos sonidos sixties en Asturies. Compartiran historia con Los Murciélagos chegando a gañar entre os dous un concurso que lles permitirá gravar un Maxi Single.


Los Cautivos - Grabaciones completas (1987-1989)

1 ·No me puedes comprar
2 ·Ganare
3 ·Yo soy asi
4· Lejos de ti
5 ·Demasiado tiempo
6 ·15 años
7 . No me puedes comprar (maqueta)
8. Ganare (maqueta)
9. Tu no estas

-------------------
-----------------------------
Los Cautivos - Grabaciones completas (1987-1989)
----------------------------
-----------------

1 comentario:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.